Wednesday, April 27, 2011

Crochet Rose Flower..


untuk rose merah hitam nih saya ikut teknik kat sifu Teressa..still merujuk pada yang pakar..hehehe..tapi bilangan kelopak saya ikut bilangan ch 41 juga dan mengunakan jarum saiz 2.5mm..
 yang ni plak lebihan benang saya sambung-sambung.. benang yang tak cukup tuh jadikan kelopak kat tengah..cantik gak bila gulung jadi bunga..kalau dia menguncup lagi cantik kot..huhuhu


Bila disatukan...

yang merah tuh dah siap dijadikan brooch bagi kat adik..kebetulan dia nak merah hitam..menyampah i..hahahaha..
yang pink tak tahu lagi nak buat apa..
Emmmm??????????

5 comments:

  1. kak bunga nie ajar la mcmn nak buat..mcm akak ajar buat cendawan tu..saya klu akak senang2 bayaran munasabar saya nak belaja face to face..ada kelas ke?

    ReplyDelete
  2. hehehe..boleh jer nanti akak ajar..yaati duk mana yer..

    ReplyDelete
  3. saya dok puchong keje kat kajang@bangi....kot2 blh belaja time rehat ari jumaat ke..berapa akak cas yek..pastu jarum dan benangnya saya ada jarum 1.75 mm je..benang satu buku yg minlon klu tak silap..

    ReplyDelete
  4. jumaat tak dapat kot..akak pun keje kat petaling jaya dik..cek email yer..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online