Tuesday, April 5, 2011

Crochet Hobo Bag

Fuh..lama giler amik masa nak siapkan beg nih..beg nih dah siap lama dah..cumer masa nak jahit alas tuh yg problem..selalu potong mood huhuhu..nasiblah makcik tak gesa2 nak cepat..penuh kesabaran dia menunggu..tapi yang penting beg nih dah sampai kat tangan tuan..hehehe..nilah hasilnya..


 menggunakan snap button..
tak sempat bagi kat kakak..so letak kat beg tuh dulu..nasib matching jer..

5 comments:

  1. cantik le zaza.warnanya menarik kalbu.. Kita pun bab lining beg nie mmg tension. Mungkin sbb tak tau step yg betul kot.

    ReplyDelete
  2. @halizda
    thank..tulah mungkin salah satu sbbnye..tu pun dua kali try buat lining baru menjadi..huhuhu..

    ReplyDelete
  3. zaza guna kain apa kat dlm handbag tuh???.....nanny punyer handbag yg terbaru nih x letak kain pon sbb malas...huhu

    ReplyDelete
  4. @ThE NanNy DiarieS
    TND-zaza guna kain cotton biasa jer..

    ReplyDelete
  5. saya masih baru lagi, boleh ajar saya atau ada carta untuk ini? saya harp sangat kalau boleh tolong

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online