Tuesday, April 26, 2011

Mengisi Masa terluang..

Selalunyer sambil-sambil tunggu hubby habis time keje..saya duk mengait beg..dah dekat sebulan dah saya duk kait..lagipun saya just amik masa 10-15 minit jer sambil2 menunggu tuh, sebab kat rumah saya dah tak sentuh dah..kat rumah siapkan tempahan jer..hehe..
skali hari tuh dah boring mengadap beg saya try kait yang agak2 sesuai untuk tema kenduri kahwin..maklumlah ramai yang nak kenduri yer...so saya kait bekas/bakul bunga telur...


hahaha...nilah hasilnyer..so kepada sesiapa yang duk mencari bekas telur untuk kenduri atau cenderahati/doorgift nanti bolehlah pesan kat sini dan boleh request design dan color sendiri..tapi bukan untuk tahun nih lah yer,..maybe tahun depan baru bukak order..hahahaha...
Chaiyok2!!!!!!!!

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online