Monday, February 27, 2012

Giler Benang

Huhuhu..banyak sungguh godaan bila tengok benang2 cantik dari oversea nih...tolong...tak dapat tahan godaan nih...hehehe..last2 rembat gak...uwaaa....







semua nih hasil rembatan dari http://hazeleaf.yarnshopping.com/ ,..memang teruja tengok benang..harga pun ok..tapi tak tahan nak tggu pos..lama sangat..huhuhuu...



yang nih member beli dekat subang...kedai benang..

yang ni plak hasil dari rembatan dari DAISO IOI Puchong...

10 comments:

  1. HAHAHHA.... PENYAKIT TUUUU KAK oooiii !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha...penyakit yang payah nak diubati..

      Delete
  2. wah banyaknya benang... brp rm dh terbang ni??

    ReplyDelete
  3. Ila..kalau kira2..dah lebih dari budget..hehehe..baru nih borong lagi ngn Elle...uwaa...tapi best ila..hahaha

    ReplyDelete
  4. byk benang byk projek to do nih...

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHA...BENANG JER BYK..BYK BUAT KOLEKSI...TAPI TAK TAHU LAGI APA NAK BUAT..HEHEHE

      Delete
  5. mmg best bila ada byk benang ni! beli lg zaza!! :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. ARGHHH..TIDAK...KAK AISYAH MENAMBAHKAN GODAAN..HEHEHE..KITA TGGU YG CANTIK2 PLAK YER KAK..HEHEHE

      Delete
  6. Replies
    1. HEHEHE..NI YG LAMA..YG BARU BELUM UPLOAD LAGI..HEHEHE

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

blogger templates | Make Money Online